Skip to main content

Vanliga frågor & svar

Vad ingår i min biljett?

All förbestämd mat/fika ingår (1 smakportion per restaurang).

Dryck ingår inte.

Hur orkar man äta så mycket mat på en och samma dag?

Alla rätter är anpassade för YumWalk, vilket betyder att restaurangerna serverar mindre portioner som gör det möjligt att njuta av flera stopp utan att bli övermätt. Vid slutet av din matupplevelse kommer du troligtvis att vara lagom mätt.

Hur får jag min smakportion på varje ställe?

Alla restauranger är informerade om ditt besök. Vid ankomst säger du att du är där med YumWalk, uppger ditt namn och visar din mailbekräftelse.

Hur tar jag mig mellan restaurangerna?

Alla stopp är med gångavstånd från varandra, så vi rekommenderar att du promenerar och njuter av staden mellan varje smakstopp.

Kan jag få vegetarisk/vegansk mat?

Absolut! Våra restauranger erbjuder både kött, vegetariskt och veganskt. Det finns något för alla smaker! Se mer info under varje paket.

Jag är allergisk, kan jag boka en YumWalk ändå?

Ja, restaurangerna gör sitt bästa för att erbjuda alternativ för de flesta allergier. Om du har flera allergier eller specifika behov (t.ex. vegan + allergi), kan det vara lite knepigare. Mer information om allergier finns under varje paket, men tveka inte att kontakta oss eller restaurangerna om du är osäker.

Hur länge stannar jag på varje ställe?

Det är viktigt att börja vid den angivna starttiden. Därefter väljer du själv hur länge du vill stanna på varje ställe och kan ta den tid du behöver utan att känna stress. För att upplevelsen ska flyta på smidigt rekommenderar vi dock att ni stannar ungefär 30-60 minuter på varje stopp.

Jag hittar inte min orderbekräftelse?

Din biljett/orderbekräftelse och kvitto skickas automatiskt till din e-post inom några minuter efter köpet. Om du inte hittar det i din inkorg, titta gärna i skräpposten. Hittar du det fortfarande inte? Kontakta oss på info@yumwalk.se så hjälper vi dig.

Kan jag avboka eller byta datum?

Du kan inte avboka biljetten men du kan ge bort den eller byta datum. Kontakta oss minst 48 timmar innan om du önskar att byta datum eller namn på biljetten.
info@yumwalk.se

Får jag ta med hund eller barnvagn?

Självklart! Tänk på att alla restauranger har olika förutsättningar, så ibland får hundar och barnvagnar vänta utanför.

Jag gillar inte XYZ, kan jag ange att jag inte vill bli serverad det?

Ideen är att öppna dörrar till nya smaker och upplevelser. Vi rekommenderar dig att smaka – kanske blir du positivt överraskad?

  • Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Obligatoriskt

YumWalk

Boka en upplevelse utöver det vanliga

Upptäck stadens smaker – på dina villkor